Hoteliers worden onrechtmatig onder druk gezet door BOOKING.com, niet alleen rekent BOOKING foute bedragen aan van klanten die nooit verbleven hebben in deze Hotelier zijn accommodatie.


Ook loopt hun facturatie systeem in het Extranet van Booking volledig spaak en duikt de ene facturatie fout na de andere op...

Booking.com website ook in 2024 voor Hotel eigenaren de meest slechte service  ooit...

Rampzalige service voor de HOTELIER bij BOOKING.com


De kwaliteit van de support afdeling via telefoon bij BOOKING wordt steeds slechter. Nu is er na 17 uur in vele gevallen geen Nederlandssprekende collega meer bereikbaar en wordt de betalende Hotelier zowat doorverbonden naar

"The middle of nowhere"... Waarbij er een zeer slecht sprekend individu, ergens aan de andere kant van de wereld, dusdanig gebrekkig het woord voert dat de Hotelier haast verplicht is het gesprek na veel ergernis te beëindigen...  

De TELEFONISCHE SERVICE bij BOOKING evolueert dan ook voor de betalende Hotelier van minder goed naar zeer slecht ...


Er lijkt geen einde te komen aan de slechte service bij BOOKING voor de HOTELIERS... Nu sluit BOOKING ook nog eens de beide telefoonnummers af waar de HOTELIERS terecht zouden moeten kunnen voor het melden van problemen, facturatie of boekingen...

Het telefoonnummer (+32) 02 700 67 87 werd gewoon afgesloten zonder de Hotelier te verwittigen ?

Ook het telefoonnummer

(+32)02 207 58 00 werd buiten dienst gezet en de Hotelier staat voor de zoveelste keer voor paal...



B&B Bourgeoisie raadt zijn klanten dan ook aan om rechtstreeks te boeken om de slechte service van Booking.com te vermijden.

BEL +32 0473 72 37 75

Elke dag van 10u tot 21u. Telefonisch bereikbaar


Machtsmisbruik van Booking ten opzichte van de betalende Hoteleigenaar is dagelijkse kost...

Onze accomodatie betaalt bakken vol geld aan commissie (15%) aan de gigant BOOKING.com vertelt de Hotelier GEERTS van B&B Bourgeoisie ons tijdens het interview. En of dit nog niet genoeg is, rekent Booking nog regelmatig bedragen aan van klanten die zelf nooit bij ons verbleven hebben en niet zijn komen opdagen of zogezegde klanten die overboekt zouden zijn, waar zelfs onze accomodatie niet van op de hoogte is.


Foute bedragen in de administratie waar men bij Booking niet over in gesprek kan treden, je 'moet gewoon betalen of ze sluiten je af !' En de achterliggende Facturatie dienst is niet bereikbaar voor Hotel eigenaren en is een interne dienst, aldus de Booking medewerkster...


Er wordt dan ook regelmatig, om niet te zeggen dagelijks misbruik gemaakt door de machtspositie van BOOKING.com

Klanten maken maar al te graag misbruik van oncontroleerbaar review systeem bij BOOKING.com

Zelfs klanten die zich buitensporig en onredelijk gedragen kunnen de Hotel uitbater helemaal bespotten en uitgesproken hun negatieve onterechte mening geven op het Booking review systeem, waar de Hotelier zelfs in het geval van melding van wangedrag niets aan kan veranderen...

De Hotelier is radeloos ten opzichte van het zeer onprofessionele en tevens oncontroleerbare slechte REVIEW Systeem bij BOOKING.com. Klanten lappen de regels aan hun laars, vernielen in sommige gevallen de spullen in de accomodatie en hebben dan nog het voorrecht om het Hotel publiek door het slijk te halen en op de koopt toe nog een onvoldoende te kunnen geven quasi score, volgens hun mening op het internet...


Eigenaar B&B Bourgeoisie

GEERTS Bron : 9 december 2023

B&B Bourgeoisie raadt zijn klanten dan ook aan om rechtstreeks te boeken om de slechte service van Booking.com te vermijden.


BEL +32 0473 72 37 75

Onze RECEPTIE is elke dag telefonisch bereikbaar van

10u tot 21u.


Share by: